Feliratkoztál ide: Tréning-Tér hírlevél

Köszönjük, hogy feliratkoztál hírlevelünkre. Hamarosan hallasz felőlünk.

Tréning-Tér csapata

TRÉNINGJEINK

„Adj hat órát egy fa kivágására, és az első négyet a fejsze élezésével fogom tölteni.”
(Abraham Lincoln)

Vezetői
készségfejlesztés

vezetői készségfejlesztés

Ahhoz, hogy jó vezetők legyünk, kevés az, ha jók vagyunk szakmailag.

Bővebb információ

Asszertív
kommunikációs tréning

aszzertiv_kommunikacio_trening_ter

Fontos az asszertív kommunikáció, és a helyes önérvényesítés megtanulása.

Bővebb információ

Csapat együttműködés
fejlesztés

csapatépítés

Ismernünk kell egymás képességeit, elvárásait, hozzáállását, toleranciaszintjét.

Bővebb információ

Személyes
hatékonyság fejlesztés

személyes hatékonyság

A tréning az egyéni kihívásokról szól, azonban nem lehet a csapat nélkül teljesíteni.

Bővebb információ

Tréneri készségek
fejlesztése mindenkinek

Tréneri készségek fejlesztése

A képzés célja, hogy felkészítse a résztvevőket egy interaktív tanulási folyamat vezetésére.

Bővebb információ

Lovas önismereti
vezetőfejlesztő tréning

Lovas önismereti vezetőfejlesztő tréning

A ló és ember között rendkívül pontos és árnyalt kommunikáció jön létre.

Bővebb információ

Komplex vezetőfejlesztő program

komplex vezetőfejlesztő program

Ki a JÓ vezető? Születni kell rá valóban? Vagy tanulással elsajátítható?

Bővebb információ

A tréning a tapasztaláson keresztül épít a tanulásra. A tudásmegosztás során azokra a felismerésekre építünk, amelyeket ott közösen megélnek a résztvevők, és a tréner(ek) moderálásával megbeszélnek, megértenek. Éppen ezért – bár minden egyes tréningnek van egyedi tematikája, menete, kitűzött célja – a tréner a résztvevőkkel szemben nem támaszt elvárásokat, hanem elfogadó és megengedő a saját tempóban való fejlődést illetően. Ezzel érjük el, hogy mindig a legjobb és legoptimálisabb eredményt hozzuk ki az adott csoportból és helyzetből.

A tréningek általános felépítése:

  1. A tréningcsoport közösen átéli az adott gyakorlatot. Ez közös tapasztalást jelent külső segítség nélkül.
  2. Visszatekintünk a tréningcsoport működésére. Ebben a szakaszban a résztvevők egymásnak adnak visszajelzéseket.
  3. Levonjuk az általános tanulságokat az egyéni hozzájárulás és a csapat együttműködés szintjén.
  4. Az új közös felismerések beépítése a következő csoportszituációba. Ez közös felelősségvállalást jelent a tanulságok és a felismerések alkalmazása mellett.
  5. A tréningcsoport alkalmazza a tanultakat egy új gyakorlatban, ami új tapasztalásokhoz, új felismerésekhez vezet.

A tréning, mint módszer alkalmas arra, hogy a szervezet munkavállalói elsajátítsák a hiányzó kompetenciákat, megerősítsék a rendelkezésre álló erősségeket. A tréning tudásmegosztó és készségfejlesztő funkciója mellett a szemléletformálás lehetőségét is magában hordozza.